Meny
Meny

Feilleveranse, reklamasjoner og angrerett

Angrerett: Du har 14 dagers angrerett på alt kjøp fra vår nettbutikk. Ved brukt av angrerett skal det meldes snarest til klokkerogreimer@gmail.com.

Hvis kunden benytter seg av angreretten må kunden selv betale returportoen.

Angreretten betinger at melding blir gitt til Klokker og Reimer AS innen 14 dager etter at kunden har mottatt varen(e).Kunden kan heve hele eller deler av kjøpet.  Kunden må sende varen(e) tilbake innen 14 dager etter mottatt vare. Angreretten gjelder ikke hvis varen ikke kan leveres tilbake i samme stand.

Trykk her for Angrefrist skjema

Reklamasjoner skal meldes snarest til klokkerogreimer@gmail.com.

Ved feilleveranse eller mangelfull vare bør dette meldes snarest til klokkerogreimer@gmail.com. Feilleveransen/reklamasjonen returneres deretter i samme stand og mengde.

Retur adressen er Klokker og Reimer AS, Nasse Nøffsv 2 A, 2034 Holter

 

Frakt og levering: 


Vi benytter Posten Norge AS som vår primære fraktleverandør.
Vi leverer over hele Norge. Vi sender mail når din bestilling sendes fra oss.

Varer som ikke er på lager vil bli ettersendt så snart de kommer inn på lager. Det vil ikke bli belastet ekstra frakt på ettersendinger.

Leveringsadressen som oppgis må være en fysisk adresse.

Varene sendes normalt neste virkedag og følger postens estimerte leveringstid.
Noe lengre leveringstid må påberegnes ved ferier og høytid.

 

Sikker betaling
 
Alle kunder må betale med debet eller kredit-kort (visa, mastercard). Betalingsrutinene håndteres av enten Dibs eller PayPal. Dibs og PayPal beskytter den økonomiske informasjonen din med systemer for sikkerhet og svindelforebygging som er ledende i bransjen. Når du bruker PayPal, blir ikke den økonomiske informasjonen din delt med forhandleren. Når betalingen er fullført, får du en e-post med en kvittering for denne transaksjonen.